18 Temmuz 2011 Pazartesi

İllustrator ile Logo Tasarımı!

Resimdeki gibi şık bir logotype i Adobe İllustrator de çizmek ne kadar kolay görmek için aşağıdaki adımları sırayla uygulayınız.

Adım1: araç kutusundan daire aracını alarak bir daire çiziniz.

Adım2: daireyi seçin ve move diyalog penceresini açın resimdeki gibi dahireyi kaydırıp kopyalayarak çoğaltın.
Adım3: Birinci ve üçüncü dairelerin altına birar tane daire daha ekleyin şekildeki gibi.
Adım4:Direct Selection Tool(A), kullanarak resimdeki kısımları seçip siliniz.
Adım5:Tüm nesneleri seçin ve strke değerini weight=20pt olarak değiştirin. Taşıma ve dönüştürme işlemlerini hassas bir şekilde yapmak için Object>Transform>Move ve Object>Transform>Reflect pencerelerinden yararlanabilirsiniz.
Adım6: kontur renklerini dilediğiniz gibi seçebilirsiniz. ben resimdeki gibi renk tercihlerimi kullandım.
Adım7:A yı seçin ve move diyalog penceresini açın.harfleri resimdeki konumlarına sürüklemek için move uygulayın.

Adım8: Object> Path> Outline Stroke çizgiye çeviriniz.
Adım9:G ve R harflerine turuncu ve kırmızı renklerde doğrusal bir degrede uygulayınız.
Adım10: Yukardaki elemanı çoğaltıp rengini siyah olarak değiştirin.Effects> Blur> Gaussian Blur 3.5 değerinde blur efekti veriniz. Elde ettiğiniz gölgeyi Z ve R elemanlarının altında resimdeki gibi yerleştiriniz. Böylelikle harflere gölge ekleyerek üç boyut etkisi kazandırmış olduk.

Sonuç: Biz bu yöntemle çalıştık siz uğraşarak kendiniz başka yöntemlerle bu sonucu mutlaka elde edeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder